Den där du blicken du ger mig är gammal nu (nog för mig)

Kategori: Allmänt

Helgen blev riktigt bra i stora drag.

På fredagen så hade jag myskväll med Erik. Han var borta under Alla hjärtans dag så vi hade en egen Dag. Vi åt middag som han lagade - fläskfilé med potatisgratäng och sallad och till efterrätt chokladmousstårta.
Eftersom att jag alltid fryser om fötterna så fick jag ett par "värmetofflor" av honom i present ♥ Han är så underbar min Erik. Efter middagen såg vi film med Hanna och Mathis.



Under lördagen blev det skoter hela dagen. Han även klämma in lite hockey mitt i allt. Kvällen var väl inte lika rolig men tur att jag hade med mig Sara, annars hade jag dött.. Gaah, vad jag blir leds på små fjortisar som blir hysteriska och gapar och kräks efter att de fått i sig en halv grogg. (Jag och Sara var nykter)

Idag har jag bara tagit det lugnt, Erik och Hanna stod för frunchen (frukost/lunch). Sedan såg jag och Erik film. Nu sitter jag här hemma och väntar in honom eftersom att han är i garaget och fixar med skotrarna som gått sönder idag......!!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: