Älskade du.

Kategori: Allmänt

Idag har jag tänkt mycket på dig, på våra minnen tillsammans och alla som saknar dig. Jag kollade på din Facebook och det hela känns så overkligt. För mig är du fortfarande i Luleå och går skola, vissa dagar ligger du på sunderbyn.
-
Under Fays födelsedag tänkte jag på dig, på er. Du skulle ha varit där, Fay var som hon alltid är, glad och energisk. Jag saknar dig Marielle, ditt leende och ditt skratt. Det finns ingen som dig, ingen som är så snäll som du var.

Just idag känns verkligheten verkligen slående. Du kommer aldrig mer tillbaka, aldrig mer till Jokkmokk och jag kommer alltid att minnas dig som den du var, fina du. Du lät inte din sjukdom stoppa dig, aldrig någonsin. Jag ser upp till dig för det, för allt du gjort. Fina du, varför du?

Jag saknar dig Marielle och hoppas att du har det bra var du än är. Någon dag kommer vi att träffas igen, skratta och bara vara. Vila i frid underbara.

Everything is diffrent now, when you are away. ❤

Kommentarer

  • Lisen säger:

    Älskade marri <3

    2012-06-16 | 15:18:15

Kommentera inlägget här: