Bloggare

Kategori: Allmänt

Som sagt så är detta tidsinställda inlägg pga av att jag är hos min mamma. Så istället för att låtsas som om jag skriver och berättar vad jag gör så tänkte jag visa några av bloggarna jag läser.
 
De flesta bloggar jag läser vet jag inte adressen till, pga av att jag har dom på blogg appen, men tar några lite kändare bloggare nu så kanske jag tills någon annan gång kommer ihåg adresserna till alla mina vänner.
 
Klicka på namnen för att komma till bloggarna.
 
 
 
 
Ja, det är väl de mer kända bloggarna jag läser. Kissies har jag börjat läsa nu när hon blivit mer "normal" och inte som hon var förut, vet inte riktigt hur jag ska förklara men ja..
 
 
Hannas blogg läser jag just för att hon är provocerande och vågar säga vad hon tycker. Hon står för sitt ord, men kan ju vara lite korkad så man får skratta..
 
Sist men inte minst, Jockiboi. Vad ska man säga? Jag fastnade för hans annorlunda inlägg och för att även han står ut i bloggvärlden. 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: