Dumma blogg.se appen

Kategori: Allmänt

Som rubriken lyder, ni kan tacka blogg.se appen för den extraordinärt dåliga uppdateringen. Den funkar inte alls. Jag kan inte logga in på min användare och inte heller läsa andras bloggar utan den stängs bara ner. Så nu vet ni varför jag inte bloggat.
 
Nu när jag för en gångs skull är inne på datorn så ser jag att de gjort om blogg.se på datorn, kanske därför appen inte funkar? Ja, det spelar då ingen roll för nu uppdaterar jag ju.
 
Om det blir något konstigt med detta inlägg så skyller jag på att de gjort om..
 

Jaa, vad ska jag nu skriva? Har ju haft fullt med ideér när inte appen funkat men nu blev det blankt..
 
Gör några tidsinställda inlägg nu som ni kan läsa i helg, för att imorgon åker jag upp till mamma och på lördag är det hennes bröllop (!) och då lär jag ju inte uppdatera, dels för att inte appen funkar just nu och dels för att jag inte kan ladda upp bilder där.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: