Hungrig

Kategori: Allmänt

Usch vad jag är hungrig, tror jag iaf. Vet nästan aldrig när jag är hungrig, äter bara då jag måste.. Eller är sugen på något vilket är ganska ofta. Så det brukar oftast sluta med att jag har riktigt ont i magen på kvällen, särskilt eftersom att jag fuskar så pass mycket med mjölken - vilket har gjort min laktosintolerant värre ;/ Äh, vill man ha något gott får man faktiskt stå ut, hehe.
-
Idag då vi for till Moa så kom vi fram till att vi nog ska fara till Luleå på lördag. Jag, Moa, Sandra och säkert någon mer. Då ska jag pierca bröstvårtan.. GAAAH! Är redan nervös, hjälp vad ont det kommer att göra.. Fast jag tyckte ju inte att det gjorde så ont att pierca industrial, tungan, ögonbrynet, naveln eller töja örat. MEN BRÖSTVÅRTAN! Får se om jag bangar, men vill så sjukt gärna ha en där!
-
Nej, nu ska jag försöka ta mig till stallet. Måste hinna beställa mat innan nio från thai, jag och Erik ska äta då han kommer. Har faktiskt städat hela övervåningen på grund av det, men det fint blev det!
-
Hah, på tal om min städning. I alla hjärtans dag present så fick ju jag bla. en typ ljuslykta/ljusstake av Erik. I botten på den så låg det fullt med paljetthjärtan men för någon vecka sedan så råkade jag välta ut den så det har legat paljetthjärtan överallt i stort sett. Jag har försökt att hitta nya hjärtan att sätta i men utan framgång, så idag då jag städade tog jag ett durkslag (?) och damsög igenom. WOALLA, så var de rena och fina och redo att sättas tillbaka på plats.
Och ja, jag tänker fortsätta lägga upp orelaterade bilder. Bara för att.

Kommentarer

  • anna sofia norman säger:

    Åh. det är snyggt i brötsvårtan men satan det gör ont ! hade min i drygt två år innan jag tog ut den. Snyggt, men ont ! :D

    2012-06-01 | 07:47:28
    Bloggadress: http://erniiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här: