Turkiet resan.

Kategori: Allmänt

Ja, nu när jag likväl sitter inne på blogg.se och är på otroligt bra humör så kan jag ju lika gära skriva om vad vi gjorde.
 
Vi söp. Ja, hade lika gärna kunna sluta skriva där för det var i stort sett det enda vi gjorde, haha. Nå, men vi solade i skuggan pga av att det var alldeles för varmt för att vara i solen. Vi levde i poolen och havet, shoppade och tatuerade oss. Vi skapade minnen, skrattade, tog kort under vatten och ovanför, störde oss på jobbiga människor, pratade engelska med varandra för att vi blev så vana, flög parasailing, gjorde hamam och njöt av en veckas riktig sommar med värme. Vi levde det rikitga livet.
 

Jag ångrar inte en sekund att vi for,det tror jag inte de andra heller gjorde. Det är en vecka jag alltid kommer att komma ihåg på ett bra sätt, med många leenden!
 
Låter bilderna berätta resten..
 



















Kommentarer


Kommentera inlägget här: